Een ogenblik geduld a.u.b.
Gebruikersnaam/E-mail
Wachtwoord:
Caps Lock is ingeschakeld
Wachtwoord vergeten?
Stuur een nieuw wachtwoord naar loginnaam:
Zoeken
Contact
Inloggen
Help
Home
Toon
menu
Home
Rapporten
Inwonerpanel
Dashboards
Contact
Start met zoeken
Sluit de zoekbalk
Home
Document
Klanttevredenheidsonderzoek schulddienstverlening
Klanttevredenheidsonderzoek schulddienstverlening
Welzijn, gezondheid en onderwijs
Nieuw
Algemeen
Bestuur en communicatie
Bevolking en wonen
Cultuurhistorie
Economie en arbeidsmarkt
Leefbaarheid en veiligheid
Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer
Toerisme, recreatie, sport en cultuur
Welzijn, gezondheid en onderwijs
De gemeente wil graag weten of haar klanten van schulddienstverlening tevreden zijn over de dienstverlening. Daarvoor voert de gemeente klanttevredenheidsonderzoek uit. In dit rapport staan de resultaten van de tweede meting. Deze is uitgevoerd in het najaar van 2017. De belangrijkste conclusies zijn: - Klanten geven gemiddeld een 7 voor de schulddienstverlening; - Driekwart vindt dat de gemeente hun hulpvraag snel oppakte; - Klanten zijn tevreden over de bejegening tijdens gesprekken met de gemeente. Een verbeterpunt is de snelheid waarmee medewerkers reageren op vragen; - Ook de bereikbaarheid van de medewerkers is een aandachtspunt; - Twee derde van de klanten is tevreden over de hulp die zij krijgen. 1 op de 5 is dat niet.
Download
Klanttevredenheidsonderzoek_Schulddienstverlening_januari_2018.pdf
01-10-2018
/
108kB