De gemeente monitort regelmatig de tevredenheid van inwoners over de Regiotaxi ’s-Hertogenbosch. Wat vinden inwoners van de mogelijkheden om een rit te reserveren? Hoe tevreden zijn ze over de chauffeurs? En hoe beoordelen inwoners de mogelijkheden die het regiotaxi-systeem biedt en de uitvoering van de regiotaxi? In dit rapport staan de resultaten van het onderzoek dat in 2024 heeft plaatsgevonden.
03-10-2024 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 837 kB
04-03-2024 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 1080 kB
08-06-2023 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 196488 kB
08-06-2023 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 1408637 kB
28-02-2023 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 0 kB
09-12-2022 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 618101 kB
01-12-2022 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 1913 kB
01-12-2022 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 1154 kB
Resultaten onderzoek naar Geluidsoverlast en Schone lucht in 's-Hertogenbosch
25-11-2021 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 294 kB
14-11-2022 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 392067 kB
06-05-2021 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 708 kB
Iedere twee jaar voert de gemeente ’s-Hertogenbosch een tevredenheidsonderzoek uit onder inwoners die gebruik maken van de Regiotaxi. Het laatste onderzoek vond plaats in het najaar van 2019. Gebruikers van de Regiotaxi zijn onverminderd tevreden. Zij geven net als in 2017 gemiddeld een 7,9 voor de uitvoering van de Regiotaxi. Voor de mogelijkheden die het Regiotaxi-systeem biedt geven zij gemiddeld een 8. Dat is ook hetzelfde als in 2017. Over het telefonisch reserveren van een rit, de dienstverlening van de chauffeurs en de terugbelservice zijn de gebruikers over het algemeen tevreden. De tevredenheid over de klantenservice is iets afgenomen. Ook worden reizigers niet altijd geïnformeerd als de taxi te vroeg of te laat komt.
05-12-2019 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 127 kB
28-02-2023 / Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer / 1766556 kB