Een ogenblik geduld a.u.b.
Gebruikersnaam/E-mail
Wachtwoord:
Caps Lock is ingeschakeld
Wachtwoord vergeten?
Stuur een nieuw wachtwoord naar loginnaam:
Zoeken
Contact
Inloggen
Help
Home
Toon
menu
Home
Rapporten
Inwonerpanel
Dashboards
Contact
Start met zoeken
Sluit de zoekbalk
Home
Document
Klanttevredenheid hulp bij geldzaken 2023
Klanttevredenheid hulp bij geldzaken 2023
Welzijn, gezondheid en onderwijs
Nieuw
Algemeen
Bestuur en communicatie
Bevolking en wonen
Cultuurhistorie
Economie en arbeidsmarkt
Leefbaarheid en veiligheid
Ruimtelijke ordening, milieu en vervoer
Toerisme, recreatie, sport en cultuur
Welzijn, gezondheid en onderwijs
De gemeente heeft een onderzoek gehouden onder inwoners die hulp van de gemeente krijgen bij hun geldzaken. Het doel van het onderzoek was inzicht te krijgen in de tevredenheid van inwoners die gebruik maken van Eerste Hulp Bij Geldzaken (EHBG), schulddienstverlening, bewindvoering en/of bijzondere bijstand over de intake en de dienstverlening door de afdeling financiƫle dienstverlening. Inwoners geven gemiddeld een 7,5 voor de hulp door EHBG en een 7,4 voor schulddienstverlening. Bewindvoering kreeg gemiddeld een 8 en het aanvragen van bijzondere bijstand een 7,5.
Download
Rapport KTO Hulp bij geldzaken_2023_def_20230427.pdf
09-05-2023
/
388kB